lördag 9 juni 2012

Pärlor på posten




Jippi, nu har de kommit! En hel påse mellandelar från pagoni.se damp ner i brevlådan igår.

Det är en rolig historia kring detta. Jag fick ett sms att hämta ett paket på posten och trodde att det var pärlorna. Ut kommer ett en meter Högt paket och jag talar vänligt men bestämt om att det blivit något fel. Jag och posten-killen resonerar en stund och han kommer fram till att de kanske inte hade något mindre paket. Mmm, muttrar jag.

Jag släpar hem paketen med viss skepsis men glad över att pärlorna kom så fort. När jag hemma sliter upp paketet visar det sig vara en ny blandare och slang till vår dusch. Visserligen välbehövligt och glädjande att de grejerna kom men kanske inte precis vad jag väntat mig ;-)

Nåja, nu ska här pysslas :-)


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Ja, som jag har längtat! Och nu har det redan blivit smyckestillverkning. Kommer på bloggen i morgon :-)

    SvaraRadera